Når du velger megler velger du ikke bare en person, du velger i tillegg meglerens produkt. Ny teknologi sørger for at det i dag er enorm forskjell på hvor mange potensielle kjøpere du når, basert på hvilke megler du velger.

«Dette er en helt ny måte å annonsere bolig på. Jeg har vært megler i 15 år, aldri har jeg sett annonsering som så tydelig utgjør en forskjell for mine boligselgere.»
Christer Vikebø, Partner / Megler PRIVATmegleren
Det kan være vanskelig å skille digitale annonseprodukter fra hverandre. I en verden hvor annonsering på Facebook hos en megler, på ingen måte tilsvarer annonsering på Facebook hos en annen - hvordan skal du velge?
- Vesentlig tid er medgått i jakten på det produktet vi tror vil bringe oss inn i fremtiden og deg den høyeste boligprisen, sier Tom Jørgensen i Privategleren.
Han er trygg på at Privatmegleren har lykkes.
«Det er lett å bli forbløffet over antallet mennesker denne annonseringen når ut til. Det tallet blir derimot ubetydelig når man opplever hvor utrolig godt annonseringen treffer boligens målgruppe.» Stine L. Sandvik, Partner / Megler PRIVATmegleren
VERDENSLEDENDE
Løsningen er annonsering bygget på verdensledende teknologi. Hemmeligheten ligger i kombinasjonen av markedskunnskap og teknologi.
- Resultatene har forbløffet både oss og våre kunder. Vi kaller det produktet KLiKK, forteller Jørgensen..
Den erfarne megleren mener at produktet KLiKK ikke bare endrer hvor man bør annonsere, men hvordan.
- År med programmering av algoritmer ligger nå i bunn når vi nå starter jakten på de interessenter som trolig er mest interessert i din bolig.
Ifølge Jørgensen redefinerer produktet KLiKK hva god markedsføring er.
- Det er slutten på å utelukkende drive med konvensjonell markedsføring, hvor man annonserer mot absolutt alle i håp om å nå noen få.
Dette er fremtidens boligannonsering, dette er produktet KLiKK.
«Når en bolig som ikke selges i mai gjennom konkurrerende foretak, får 35 interessenter på visning og selges 400.000 over identisk prisantydning i august, da vet du at produktet utgjorde en betydelig forskjell for selgeren.» Tor Ramsøy, Partner / Megler PRIVATmegleren