- Enten du trenger banktjenester, skal kjøpe eller selge bolig, står et stort apparat klart til å hjelpe deg.

Det forteller en spent daglig leder i PrivatMegleren Vest, Anders Sagenes.
Tidlig februar flytter PrivatMegleren og Nordea inn på Vestkanten, og sammen tilbyr de nye kunder det de trenger av bank- og eiendomstjenester.
- For kundene vil det bli en kjempefordel å ha bank- og meglertjenester på samme sted. Vi føler oss trygge på at det blir en suksessfaktor for kundene, sier Sagenes.
EKSTREMT SPENNENDE MARKED
- Vi er lommekjent i området og er glade for å flytte inn på Vestkanten. Flere av våre meglere har jobbet med boligsalg her siden 2003. Nå gleder vi oss til å bli kjent med enda flere, både på senteret og de som bor i områdene rundt, sier Sagenes. Plasseringen på Vestkanten er også gunstig med tanke på alle som bor i tilhørende områder som Askøy, Sotra, Fyllingsdalen og Loddefjord.
- Markedet er ekstremt spennende med mange nybygg i området i tillegg til høy omsetning av leiligheter. Nå som både Nordens største bank og kanskje Norges beste meglere inntar Vestkanten, ønsker vi å tilby gode løsninger for alle som bor i og rundt dette området, sier Sagenes.
NORDENS STØRSTE BANK TIL VESTKANTEN
Linda Olstø er leder for Nordea i området, og gleder seg til å flytte inn i lokalene sammen med PrivatMegleren Vest.
- PrivatMegleren er Nordeas eiendomsmeglerkjede. Når vi nå flytter sammen, blir vi et team som ønsker nye kunder velkommen. Vi har samlet all kompetansen på ett sted. Det betyr at det er kort vei mellom å finne drømmeboligen og få boliglånet du trenger, forteller Olstø.
Når du skal utføre banktjenester, enten et handler om sparing, finansiering eller lån er det fint at det er effektivt. Men det bør ikke være på bekostning av hva
du får igjen for investeringen. Nordea skilter med nytt betjeningskonsept i disse dager som skal gjøre det enklere og mer effektivt å benytte seg av bankens
tjenester - også rådgivning.
- Hos oss på Vestkanten er det kort vei til ekspertisen. Som rådgivende team tar vi imot nye kunder, gjerne også førstegangskjøpere av bolig, og gir råd og veiledning hele veien. Våre kunder skal føle seg trygge på at de får den hjelpen de trenger. Mer effektivt enn dette samarbeidet blir det ikke, forteller Olstø.
DØGNÅPEN BANKEKSPERTISE
Utover samarbeidskontoret til PrivatMegleren og Nordea for nye kunder, har Nordea flere team av rådgivere i Bergens relasjonshus som kundene kan benytte seg av
- Enten du er ny eller tidligere kunde hos Nordea, er vi opptatt av at alle skal få markedets beste rådgivning innenfor
hele spekteret av finansielle tjenester - i alle livsfaser, forteller Olstø.
- Derfor har vi opprettet et nytt betjeningskonsept med flere fordeler for deg som kunde i Nordea, blant annet det å kunne få hjelp og rådgivning hele døgnet.
EFFEKTIVE NETTMØTER
Veien er heller ikke lang til å avtale et møte. Det gjøres raskt, effektivt og med den ekspertisen du trenger til stede i et nettmøte. Holder du til langt unna
Bergen, sparer du utvilsomt mye tid, men får allikevel den hjelpen du trenger.
- Vår kundeservice har åpent hele døgnet. Er du pålogget i mobilbanken, kan du chatte med en av våre rådgivere når det måtte passe deg, helt enkelt, bekrefter Olstø.
Møter med Nordea kan bookes via Nordeas Mobilbank, nettbanken eller ring Kundeservice på 232 06001 (privat) eller 232 06002 (Bedrift). Appen kan
lastes ned til både iPhone og Android.
FEST PÅ VESTKANTEN
PrivatMegleren og Nordea ønsker alle velkomne til innflyttingsfest lørdag 11. februar på Vestkanten.